onsdag 5 januari 2011

خبرگزاري فارس: دانشمندان اعلام كردند ملاقات با يك زن زيبا مي‌تواند براي سلامت شما مضر باشد.

خبرگزاري فارس: دانشمندان اعلام كردند ملاقات با يك زن زيبا مي‌تواند براي سلامت شما مضر باشد.
به گزارش “سرويس فضاي مجازي ” خبرگزاري فارس و به نقل از منابع اينترنتي، تلگراف نوشت؛ نتايج يك تحقيق در دانشگاه والنسيا نشان مي‌دهد كه ملاقات با يك زن زيبا باعث افزايش هورمون استرس موسوم به كورتيزول در بدن انسان مي‌شود.
اين هورمون تحت تاثير استرس‌هاي فيزيكي و رواني در بدن انسان توليد مي‌شود كه مي تواند در نهايت منجر به بيماري‌هاي قلبي شود. لطفا از خواندن  ادامه خبر در خبرگوزی فارس غافل نشوید که خالی از لطف نیست.

در هر صورت در مملکتی که شما از صبح تا شب سرب تنفس می کنید و از شب تا صبح مورد عنایت پارازیت های سرطان زا هستید، دانستن این موضوع که مجاورت با خانم های زیبا رو ممکن است باعث افزایش خطر سکته قلبی در شما بشود بسیار مهم است.
فرض کنید بعد از 50 سال زنده ماندن در ایران  یعنی نمردن از بیماری های تنفسی و قلبی، انواع سرطان، مسمومیت از انواع سموم موجود در برنج و دیگر مواد خوراکی خطرناک، جا خالی دادن از تیر هایی که بعضا در خیابان ها در می شود و جان سالم به در بردن از تصادفات جاده ای و فرود های نا خوشایند هواپیما های توپولف، چقدر ...... سوزی دارد اگر یک مرتبه با دیدن یک دختر خانم خوشگل سکته قلبی کنید و بمیرید!؟
به هر حال شما را نمی دانم ولی با وجود این همه ریسک باز هم بنده ترجیح می دهم در مجاورت با خواهران سمت چپ تصویر سکته قلبی که هیچ، سرطان  پانکراس بگیرم تا اینکه در مجاورت خواهران سمت راست عمری زندگی کنم

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar