söndag 16 januari 2011

بی شک ملت نادان و احمقی هستیم


آخوندها در طول سی و دو سال گذشته صدها هزار تن از مردم ایران را کشته اند و یا به کشتن داده اند و ما را برای کمتر از صد نفر که در هزار وچهارصد سال پیش در کشوری دیگر کشته شده اند می گریانند
محرم امسال به جای عزاداری برای حسین و یارانش باید عکس کسانی را که در طول دوران این حکومت جان باخته اند از هر راهی در جنگ یا اعدام یا تصادف جاده ای که عامل اصلی آن همین آخوندها بوده اند به دست بگیریم و فریاد بزنیم به کدامین گناه کشته شدید.
آخوندها و اطرافیان چاپلوس و نادان آنها باید پاسخگوی خونهای ریخته شده باشند.
همه اینان که امام امام می کنند باید پاسخ دهند چرا بعد ار فتح خرمشهر که صدام التماس می کرد بیایید صلح کنیم صلح  نکردند  و به فرمان امام راحلشان به جنگ ادامه دادند.
همه آنانی که شعار می دادند راه قدس از کربلا می گذرد باید پاسخگو باشند
همه آنانی که جمله بی شرفانه خمینی را که می گفت جنگ نعمت است تکرار می کردند باید پاسخگو باشند
همه آنان که دانش آموزان را به جبهه می بردند باید پاسخگو باشند
تا زمانیکه صدها هزار جوان ایرانی را که در طول سی سال گذشته جان باخته اند فراموش کرده ایم و برای عربی که هزار و چهارصد سال پیش گشته شده عزاداری می کنیم آخوند و اصرافیان خونخوار آنها بر گرده ما سوارند و باز هم به کشتار جوانان این مرز وبوم ادامه خواهند داد. پس همه با هم  به خونخواهی صدها هزار ایرانی کشته شده توسط آخوندها و اطرافیان آنها بپاخیزیم.

1 kommentar:

  1. عزیزمن برچسب احمق برای ملتی نه می تونه واقعی باشه و نه منطقن درست. یک ملت ممکنه، نادان نگه داشته شوند که جهل شان مانع از واکنش درست به وقایع اتفاقیه بشه، اما احمق نمی شود نامیدشان.
    آدم های جاهل و نادانا رو میشه با آگاهی دادن بیدار کرد، اما جماعتی احمق را، آب در هاون کوبیدن، آرد به یاد!

    تمام وحشت این حکومت هم از آگاه شدن مردم است، که به هرطریق ممکن دروازه های ورود اطلاعات به داخل کشور را بسته نگه داشته است.
    http://donbaleh.com/link/366828

    SvaraRadera