söndag 30 januari 2011

مقایسه تصویر خشونت بار علی با تصویر زرتشت پیامبرخردگرای ایران باستان



مکتب خرد را جایگزین مکتب خرافاتی اسلام کنیم


بیایید تلاش کنیم مغز نسل بعد را مانند زمینی آماده در اختیار آخوندها و شیادان دینی قرار ندهیم که تخم هر گونه اعتقاد غلط و خرافات را در آن بکارند. قرنهاست آخوندها مردم ما را مانند گله های گوسفند به هر کجا که خواسته اند برده اند و هر چه خواسته اند با جان و مال و ناموس مردم این سرزمین کرده اند. 8 سال جنگ خانمان سوز کثیف را به یاد بیاورید که چگونه جوانان و نوجوانان پاک ایران را شستشوی مغزی دادند و درصد قابل توجهی را به کشتن دادند اسیر کردند و برای همیشه معلول کردند. باعث جنگ ایران و روس که بخشهای زیادی از کشور ایران جدا شد همین آخوندها بودند. آخوندها مردم بی سواد نا آگاه را وادار می کنند که دختران 9 ساله خود را در گرمای تابستان به مدت 14 ساعت گرسنه و تشنه نگه داشته و آنان را شکنجه جسمی و روحی بدهند که دین اسلام بر شما واجب کرده که روزه بگیرید و اگر خود را تحت شکنجه جسمی قرار ندهید باید کفاره بدهید و اگر کفاره ندهید الله شما را در آتش جهنم خواهد سوزاند. باید آخوند را از تک تک خانه ها و تک تک جمجه های افراد بیرون کرد.
پدران و مادران ما از زمان کودکی که مغز ما قدرت تشخیص خوب و بد را نداشت ما را به عنوان بچه مسلمان در اختیار شیادترین و دروغگوترین موجودات عالم که همین آخوندها هستند گذاشتند و آنان هر آشغال و خرافه ای را که توانستند در ذهن ما وارد کردند. با ساختن اعتقادات خرافی برای ما زندگی را تبدیل به زندانی انفرادی از ترس های بیهوده و عقاید خرافی کردند. هر کس هم که بیدار شده و تصمیم گرفته دیگران را آگاه سازد با زردن مارک مرتد بر او خونش را ریخته اند. هر آخوند می تواند به تعداد دلخواه خود زن صیغه ای داشته باشد ولی جوانان باید به دلیل عقده های جنسی در دام مواد مخدر گرفتار باشند. هر آخوند می تواند به تعداد دلخواه زن صیغه ای داشته باشد و از در گاه الله هم اجر ببرد ولی اگر موی یک دختر پیدا باشد و نامحرم آنرا ببیند الله در جهنم او را با همان موهایی که نامحرم دیده دار خواهد زد.
مردم ما را آنقدر نا آگاه و خرافی به بار آورده اند که برای عربی که 1400 سال پیش با عموزاده خود بر سر حکومت جنگ کرده و کشته شده عزداری می کنند و بر سر و سینه خود می کوبند. مردم ما آنقدر بی مغز شده اند که هرکجا یک قبری درست کرده نام آنرا را امامزاده گذاشته و آرزوها و شفای درهای خود را از می خواهند در صورتیکه خودشان خیلی خوب می دانند آخوندهای رده بالای کشور برای در مان یک اسهال هم سر ازبهترین و گرانترین بیمارستانهای انگلستان در می آورند واز بیت المال مسلمین برای سلامتی خود هر گونه که خواستند هزینه می کنند.
در یک کلام تا نام خود را مسلمان می گذاریم فرزندان و نسل های بعدی خود را مانند خمیر در اختیار شیادان و ملاها قرار می دهیم تا هر حیوان و جانور مطیعی را که خواستند از آنان برای خود بسازند. نگاه کنید به همین بسیجیان بدبختی که امروز در خیابانها به زنان و دختران هموطن ما حمله می کنند و به آنان فحاشی و توهین می کنند. اگر روز اول پدر و مادرشان نام اینها را مسلمان نگذاشته بود و آنان را روانه مسجد نکرده بود آخوندها نمی توانستند آنان را شستشوی مغزی داده از آنان سگان زنجیری متجاوز بسازند. البته باید در نطفه و ذات اینان شک کرد که به زن و دختر و مرد هموطن خود و یا یک انسان فقط به خاطر ابراز عقیده اش حمله می کند.
تمیزی برای آخوند اهریمن است سواد و دانش روز برای آخوند شیطان رجیم است. نگاهی بیندازیم به مشکلاتی که دولتمردان ما داشتند در تبدیل خزینه های کثیف حمام به دوش. آیات عظام الله فتوا می دانند که می خواهند اسلامتان را از شما بگیرند چون آب دوش کر نیست شما طاهر نمی شوید. سالها آخوندها جلوی ورود علم دانش جدید را گرفته بودند و نمی گذاشتند مدارس امروزی برپا گردد می خواستند بچه ها در مکتب شستشوی مغزی بدهند. تراشیدن صورت با تیغ حرام است از این دستور ابلهانه تر می توانید پیدا کنید. تراشیدن صورت با تیغ حرام است ولی شلاق زدن بر گرده پسر و دختری که همدیگر را دوست دارند حلال است. تراشیدن صورت با تیغ حرام است و تجاوز به دختر باکره و سپس اعدام او حلال. این حلال و حرام ها را باید در توالت ریخت و سیفون آنرا هم کشید که بوی تعفن آن جامعه را آزار ندهد.
در این کشور اسلامی 30 سال است که هر عفونت کثیفی که ریشی بگذارد و نام پاسدار یا بسیجی برخود بگذارد می تواند با جوانان، زنان و دختران این مرز و بوم هر برخورد ناشایستی را که بخواهد انجام دهد. تا زمانی که مسلمانیم این عفونتها بر ناموس ما مسلط خواهند بود.
تا زمانی که ما خود را مسلمان می دانیم هر روز وضع زنان از روز قبل بدتر خواهد بود. تعریف آخوند از زن این است: زن موجودی است که در اطراف یک آلت تناسلی زنانه شکل گرفته که باید کاملا پوشیده شود. از نظر پیامبر اسلام زنان ناقص العقل هستند. تا زنان آزاد نشوند جامعه روی خوشبختی و پیشرفت را نخواهد دید.
اگر روز اول پدر و مادر ما٬ ما را مسلمان زاده نخوانده بودند اهریمنی به نام خمینی به عنوان فرشته به ماقالب نمی شد که دستور تجاوز به دختران باکره و سپس اعدام آنها را در زندانها و سیاهچال های نظام صادر کند. او نمی توانست جنگ را که کثیف ترین و نکبت بار ترین واژه ای است که بشریت به خود دیده به نعمت بنامد و دهان کثیفش را باز کند و بگوید جنگ نعمت است و چاپلوسان و خایه مالان کثیف از این جمله کثیف و نکبت بار پوستر های رنگی نعمت های جنگ تهیه کنند در سطح مدارس پخش کنند و ما نوجوانان کم خرد را با استفاده از معلمان دینی درغگوی کثیف شستشوی مغزی دهند که آری این جنگ تا چه اندازه به پیشرفت ما کمک کرده. اگر ما بچه مسلمان خوانده نشده بودیم خمینی خونخواربه عنوان فرشته به قالب نمی شد که در سال 67 دستور اعدام هزاران جوان زندانی که حتی دوره محکومیت شان تمام شده بود صادر کند. اگر ما به اسلام و خرافه ای به نام امام زمان 1000 ساله اعتقاد نداشتیم شیادی دزد و دروغگو رییس جمهور کشور ما نمی شد که خود را مدیر اجرایی این شخصیت خرافی معرفی کند اطراف سرش مانند بیماران شیزوفرنی هاله نور ببیند و مردم کشور ما را با حرام زادگی هر چه تمامتر خس و خاشاک بنامد.

تا زمانی که مسلمانیم آخوندها از عبادت الله شان برای ما ابزار شکنجه روحی خواهند ساخت که ای وای نماز صبح مان قضا شد ای وای نماز ظهرمان قضا شد ای وای نامحرم بدن یا موی مرا دید. باید مکتبی بنیان گذاری کرد که هر فرد معتقد و یا غیر معتقد به خدا بتواند در آن جای گیرد و هر کس به خدایی اعتقاد دارد با آرامش در زمانی مناسب آنگونه که خود دوست دارد با خدای خود صحبت کند.
راهی که برای نجات نسل های بعدی از چنگال آخوندها قابل تصور است بنیانگذاری مکتبی جدید علمی و امروزی ریشه گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی یا همان اندیشه نیک گفتار نیک و کردار نیک است.
می توان این مکتب را مکتب خرد نام نهاد اساس آنرا بعد از اندیشه گفتار و کردار نیک بر خرد٬ سازندگی٬ شادی٬ مسولیت پذیری محبت و عشق استوار کرد.
هر آنچه با خرد همخوانی دارد بپذیریم و آنچه از نظر خرد مردود است کنار بگذاریم. اکنون قوانین جامعه بر اساس فرهنگ عرب 1400 سال پیش و منافع آخوندهای مفت خور شیاد بنیانگذاری شده. این قوانین باید تغییر کرده و بر اساس علم روز تدوین گردد. قوانین ارتباط بین زن و شوهر باید بر اساس جدیدترین کشفیات علمی باشد نه آنچه آخوندها به دروغ یا غلط به عنوان فرهنگ اسلامی به ما قالب کرده اند. تربیت فرزندان باید بر اساس خرد و یکی بودن همه انسانها صورت گیرد نه اینکه در کتابهای دینی آخوندها و معلمان بی شرم و بی سواد دینی طفل های معصوم ما را فریب دهند که مسیحی نجس است، یهودی نجس است، زرتشتی نجس است، بودایی نجس است و آنکس که به الله مدینه اعتقاد ندارد ریختن خونش کاری پسندیده و به قول ملایان مباح است. امروز زمان آن رسیده که روابط بین الملل ایران بر اساس منافع ملی ما تعیین شود نه بر اساس سخنان یک آخوند دروغگوی مقدس شده مانند علی خامنه ای که یک هفته قبل از انتخابات دوم خرداد 76 گفت مگر می توان به کسی برای ریاست جمهوری نظری نداشت و هفته بعد از آن گفت من به هیچ کس نظر نداشتم و از خدا فقط بیست ملیون رای می خواستم.

شاید شما نگارنده این سطور را خیالپرداز بخوانید ولی از شما خواهش می کنم کمک کنید همگی با هم این مکتب جدید را بناینگذاری کنیم. 1400 سال آخوند و اعراب با شمشیر و خون کار کرده اند ما هم 14 سال با خرد و قلم تلاش کنیم و بعد نتیجه آنرا ببینیم. باید به جامعه بفهمانیم که هر آنچه که مقدس است راه کسب و کار شیادان است. باید جامعه را از مقدسات تخلیه کرده و خرد را جایگزین آن کنیم.

به طور حتم عده ای که نانشان در اسلام است ما را به سخره خواهند گرفت ما را پیامبر جدید خواهند نامید ما را با ابراهیم میرزایی رهبر یا هخا مقایسه خواهند کرد ولی بی شک ما باید استوار با ایستیم و خرد را در جامعه خرافات زده مان نهادینه کنیم. یادمان باشد با شیادان نباید صادق بود. اگر توسط پاسدار یا آخوندی مورد بازخواست قرار گرفتیم باید مانند خودشان با آنها رفتار کنیم و به جای گفتن حقیقت به آنها که در جهت بنیانگذاری مکتبی جدید تلاش می کنیم بگوییم ما نه شیعه چهارده معصومی که شیعه 1400 معصومی هستیم. تا زمانیکه با بالا رفتن خرد جامعه آخوند و پاسدار قدرت خود را از دست بدهند تا بتوانیم آشکارا مکتب خرد بنیان جدید را تبلیغ کرده و به تدریج تمام کشور را از شر اسلام و آخوند و فرهنگ خونخوار آنان نجات دهیم.
دو پیشنهاد قبلا توسط یکی از دوستان ارائه شد:
1- پایبند بودن به منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد
2- همکاری با نهادهای بین المللی نظیر یونیسف یا یونسکو

نکته بسیار مهم این است که در این مکتب هیچ متن غیر زمینی و غیر جسمانی وجود ندارد هر چه هست بر اساس علم روز است که صاحبان آن علم آنرا ارائه و تفسیر می کنند و هیچ نیازی به انگلهایی به نام روحانی نیست. اگر آخوند روحانی یا موبد جایی در این مکتب پیدا کردند بدانید که این مکتب به بیراهه رفته.
باید مردم ما بدانند که تنها گناهی که هر کس می تواند انجام دهد آزردن دیگران است یا بنا به گفته حافظ:
مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن
که در طریقت ما غیر ازا ین گناهی نیست.

دوستانی که طبع شعر دارند و فکر می کنند این برنامه می تواند به پیشرفت جامعه ما کمک کند ما را یاری نمایند و شعرهایی در ستایش خرد٬ سازندگی٬ شادی و محبت بسرایند و کسانی که در آهنگ سازی و خوانندگی سر رشته دارند این اشعار را تبدیل به سرودهایی جذاب نمایند تا علاوه بر تبلیغ برای این مکتب نوین٬ در جمع دوستان نیز خوانده شود.
از دوستان خواهشمندم این متن را برای شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای ارسال کنند و با ایمیل دیگران را آگاه کنند. ما حتی اگر نتوانیم این مکتب را برپا کنیم باید ایده برپایی مکتبی ایرانی بر اساس اندیشه گفتار و کردانیک و علم روزرا در ذهن تمام ایرانیان گسترش دهیم

1 kommentar: