torsdag 20 januari 2011

در کشوری که ارزش هفتاد دو عرب بیشتر از دویست هزار ایرانی است مردمش باید بخت باشند


در جنگ بین ایران و عراق که دلیل شروع آن آتش افروزی های خمینی و تحریک ارتش عراق به شورش بود و دلیل ادامه جنگ هم بعد از فتح خرمشهر نعمت نامیدن جنگ توسط خمینی کثیف بود بیش از دویست هزار جوان ایرانی کشته شدند.
ما ایرانیان این دویست هزار شهید را و قاتل آنان که خمینی است رها کرده ایم و برای هفتاد دو نفر که هزار و چهارصد سال پیش کشته شدند گریه می کنیم و به قاتل آنان لعنت می فرستیم.
تا برای ما ارزش هفتاد و دو نفر عرب بیشتر از دویست هزار ایرانی است ما بدبختیم . شک نکنید'

محرم امسال به جای عزاداری برای حسین و یارانش باید عکس کسانی را که در طول دوران این حکومت جان باخته اند از هر راهی در جنگ یا اعدام یا تصادف جاده ای که عامل اصلی آن همین آخوندها بوده اند به دست بگیریم و فریاد بزنیم به کدامین گناه کشته شدید.
آخوندها و اطرافیان چاپلوس و نادان آنها باید پاسخگوی خونهای ریخته شده باشند.
همه اینان که امام امام می کنند باید پاسخ دهند چرا بعد ار فتح خرمشهر که صدام التماس می کرد بیایید صلح کنیم صلح  نکردند  و به فرمان امام راحلشان به جنگ ادامه دادند.
همه آنانی که شعار می دادند راه قدس از کربلا می گذرد باید پاسخگو باشند
همه آنانی که جمله بی شرفانه خمینی را که می گفت جنگ نعمت است تکرار می کردند باید پاسخگو باشند
همه آنان که دانش آموزان را به جبهه می بردند باید پاسخگو باشند
تا زمانیکه صدها هزار جوان ایرانی را که در طول سی سال گذشته جان باخته اند فراموش کرده ایم و برای عربی که هزار و چهارصد سال پیش گشته شده عزاداری می کنیم آخوند و اصرافیان خونخوار آنها بر گرده ما سوارند و باز هم به کشتار جوانان این مرز وبوم ادامه خواهند داد. پس همه با هم  به خونخواهی صدها هزار ایرانی کشته شده توسط آخوندها و اطرافیان آنها بپاخیزیم




10 kommentarer:

  1. رازی را برایت فاش می کنم این هفتاد و دو تن ساخته ما ایرانیان است که از روی سیاوش آن را ساختیم و به این بهانه هر چه دلمان خواست به مسلمانا فحش دادیم. ضمنا وقتی نوشتی 200000 ایرانی فکر کردم به شهیدان ایرانی دشت نهاوند اشاره می کنی که در آخرین نبرد با اعرب به خاک افتادند و طبری در تاریخ خود که چهارصد سال بعد نوشته اشاره کی کند که هنوز استخوانهایشان را می شود درآن مکان دید.
    با تشکر

    SvaraRadera
  2. شماها هستید که باعث سیاه نمایی اهداف زیبای جنبش سبز می شوید و به اصطلاح به روز هستید و با کتمان واقعه های بزرگ خود را بدنام میکنید و دین خود را از دست میدهید
    تنها جوابت این است که واقعا متاسفم برات بابت این مطلب

    SvaraRadera
  3. aghaye Anonim sa... in shoma hastid ke azadie andishe va bayan ra bar namitabid. jonbeshe sabz faghat moteallegh be yek gorooh nist, jonbeshe tamamie mardome iran ba eteghad va andishe haye motefavet ast. mardom digar enhesar talabi va diktatori ra ba har nam va rangi bar namitaband.

    SvaraRadera
  4. اين دوتا چه ربطي به هم داره؟
    اگر در يك زمان بود بله...
    اما خودت داري ميگي 1400 سال پيش.

    SvaraRadera
  5. تو که با این لفظ قلم نوشتنت پیش خودت ادعای روشن فکری میکنی.... خطابم به توئه!!
    خوی تعصب عربی همیشه از نظر اسلام حقیقی مورد سرزنش و ملامت بوده، همون تعصبی که در اون افراد رو با نژادشون می سنجن!
    این خصلت یکی از بارزترین رذائل اخلاقیه اعرابه... در حالیکه تو!... توئی که خودت رو ایرانی میدونی!... خودت هم بشدت مبنلا به این بیماری جاهلانه یعنی نژاد پرستی هستی!
    چه فرقی هست بین عرب پرستی یا فارس پرستی یا هر نژاد پرستی دیگه ای!
    بله... ایرانی بودن یک افتخاره بدلیل اینکه ایرانی همواره به انسان ها دید انسان محور داشته نه نژاد محور!!
    اون 72 نفری که تو از همه ویژگی هاشون فقط عرب بودنشون رو دیدی... ما بخاطر اون کمال انسانیشون بهشون احترام میگذاریم... بخاطر درسی که به ما دادن... درس ازخود گذشتن برای هدف والاتر!
    بخاطر منش انسانیشون.... بخاطر کمالی که در مقامات روحانی طی کردن... همونی که انسان کوته بینی مثل تو اون بالکل منکر میشه و نادیده گرفته!
    ما بخاطر انسان بودنشون بهشون احترام میذاریم ولی تو بخاطر عرب بودنشون اونهارو شایسته احترام نمیدونی!
    پس تو فقط اسمتو ایرانی گذاشتی در حالیکه از هر عربی متعصب تر هستی!!
    حالا واقعاً تو عرب تری یا اون 72 انسان؟!!!

    SvaraRadera
  6. من نمیدونم چرا یک عده سنگ امام حسین و حضرت محمد، کورش کبیر یا انوشیرون عادل رو به سر خودشون میزنن. در مورد همهٔ این شخصیتها هم روایت مثبت معتبر هست و هم روایت منفی‌معتبر. من معتقدم اینها همش مربوط به گذشتست. اگه اینها آدمهای خوبی‌بودند که خوشا به حال مردم اون دوران که یک انسان خوب در اطرافشون داشتن. اگر هم آدمهای جلاد و بدی بودن، خوشا به حال ما که این آدمها الان نیستن.
    در این دوران ما باید به فکر این باشیم که چطور کشورمون رو آباد کنیم و رابطهٔ دوستان با تمام مردم دنیا داشته باشیم، چه عرب، چه ترک، چه اروپایی، چه چینی‌. مهم هم نیست اسممون چیه، مهم اینه که چه خدمتی به بشریت این زمان میتونیم بکنیم.
    در ضمن، دین و اعتقاد هر کس برای خودش مهم و قابل احترام که این موضوع هم در مورد مسلمانها صدق می‌کنه و هم در مورد لایک ها. متاسفانه بعضی‌از مسلمانها (اتفن توجه کنید، گفتم بعضی‌) نمیخوان کسی‌بهشون چیزی بگه، ولی‌خودشون دیگران رو مورد توهین قرار میدان (به غیر مسلمون میگن نجس یعنی‌کثیف).
    به امید روزی که تنها به انسان بودنمون افتخار کنیم، نه به دین و نژادمون.

    SvaraRadera
  7. یک مشت کمونیست تروریست مادر جنده اجنبی و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ئولوژی ضد امپریالیستی هم یاد میدهند و به هم خط میدهند و بعضی وقتها با هم ائتلاف میکنند و سازمان مشترک تشکیل میدهند. کس مادر محمد و مارکس ، کون لق خمینی و کاسترو و کیم جونگ ایل . گمشید برید عربستان و کره شمالی و کوبا. یا اگه کونشو دارید برید مستقیما با آمریکا مبارزه مثلا ضد امپریالیستی بکنید که خواهر و مادرتون رو مستقیما بگاد. میخواهید حکومت جهانی اسلامی یا حکومت جهانی کمونیستی درست کنید، خیر سرتون برید یه جای دیگه درست کنید. از این به بعد تا وقتی اینجا باشید و دهنتون رو باز کنید فحش خواهر و مادر میخورید. یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه . میخواهید زندگی ما رو خراب کنید ما هم تو اید ئولوژی کیری و دین کیری تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست.
    ما کشورمان را میخواهیم و همین امروز هم میخواهیم.

    SvaraRadera
  8. بدبختی ما وجود افراد نژاد پرست بی ادب و نمک نشناس و بی دینی مثل شماست که دشمن اهل بیت هستین و یقینا در نطفتون باید شک کرد.

    SvaraRadera
  9. ریدم رو اهل بیت

    SvaraRadera
  10. شما همون کسایی هستید که عاشورای سال پیش اومدید و به محفل امام حسین(ع) تعرض کردید.
    از همون اول مشخص بود که با احمدی نژاد مشکلی ندارید.مشکل شما با اسلام است.
    شما از نسل همون هایی هستید که سر امام حسین را بریدند و هلهله کشیدند.
    تا حالا نشده من به وبلاگ یکی از شما جنبش راه شیطان برم و نبینم که به جای اینکه برای حرکت و منش خودتون استدلال بیارید فقط فحش های رکیک که نشان از شخصیت شماست را می دهید.

    SvaraRadera