onsdag 15 december 2010

مدرسین و طلاب قم ونجف(متقن): خامنه ای در انجام وظایفش بی لیاقت و بی کفایت است


بیانیه شماره 16 جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) در بی کفایتی رهبری و دولت
بیانیه شماره 16 جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) در بی کفایتی رهبری و دولت
 بار دیگر از مجلس خبرگان رهبری می خواهیم که تکلیف شرعی، ملی و قانونی خویش را که همانا عزل رهبری به دلیل بی لیاقتی و بی کفایتی در انجام وظایف قانونی و شرعی موجود در قانون اساسی است را در اسرع وقت انجام دهند...
 بیانیه شماره 16 جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) در رابطه با بی کفایتی رهبری و دولت
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
فرا رسیدن روز حزن و اندوه، روز آزادگی و ایستادگی و مقاومت و روز مقابله حق علیه باطل و همچنین اولین سالروز شهادت شهدای عاشورای خونین 88 را  دگربار محضر حضرت ولی عصر (عج)، مراجع عظام مستقل تقلید و تمامی ایرانیان نیک سرشت و آزاد اندیش تسلیت عرض می نماییم.
با نهایت تأثر و تأسف روز تاسوعا،  عزاداران حسینی در شهر چابهار با حمله تروریستی مواجه شدند و در حال اقامه شعائر حسینی خود به شهادت رسیدند. ما این مصیبت بزرگ نیز را تسلیت می گوییم.
در حالی که این شهدا در حال اقامه عزای امام حسین علیه السلام بودند، بیش از همیشه خبرهایی از بی نظمی و بی برنامگی در اداره کشور دریافت می شود. در قرآن آیات بسیاری در رابطه با نظم آمده است و اهمیت آن را بیان نموده است. حضرت علی(ع) نیز در آخرین لحظات عمر خویش خطاب به فرزندان بزرگوارشان فرمودند: اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم.
حال نگرانی و ناراحتی آقای خامنه ای که خود را در ریزترین مسائل اطلاعاتی، داخلی و خارجی دخالت می دهد، بسیار محسوس و ملموس است. نگرانی و نارحتی شخص ولی فقیه از خودسری و دیکتاتور پیشگی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری تربیت یافته ی خود که یکباره منوچهر متکی که منسوب رهبری است را از سمت خود بدون هیچگونه مشورت و اطلاع وی برکنار نمود. عملی که به عنوان مخالفت علنی محمود احمدی نژاد با شخص آقای خامنه ای قلمداد می شود. (اللهم اشغل الظالمینَ بالظالمین)
برکنار کردن متکی که عروسکی بیش نبود، از سوی احمدی نژاد و با توجه به ضعف شدید مجلس فرمایشی که هیچگونه نظارتی بر قوه مجریه ندارد، احمدی نژاد را به دیکتاتوری مطلق نزدیکتر می نماید.
بدینوسیله ما مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) در شب عاشورای حسینی، حسینی که خود اسوه اداره و نظم حساب شده بود، با توجه به ناتوانی اثبات شده ی شخص آقای خامنه ای در اداره کشور و نظارت بر مجریان به عنوان شخص اول، بار دیگر از مجلس خبرگان رهبری می خواهیم که تکلیف شرعی، ملی و قانونی خویش را که همانا عزل رهبری به دلیل بی لیاقتی و بی کفایتی در انجام وظایف قانونی و شرعی موجود در قانون اساسی است را در اسرع وقت انجام دهند. ضمناً از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، که طبق تکلیف قانونی، عرفی، وجدانی، ملی و شرعی خود می بایست نمایندگان مردم ایران باشند، می خواهیم حتی برای یکبار هم که شده است، به وظیفه خود عمل کنند و رأی به عدم صلاحیت محمود احمدی نژاد دهند تا بیش از این شاهد این همه بی آبرویی و رسوایی در جهان نباشیم.
و من الله التوفیق
جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar