måndag 20 december 2010

نیروی قدرتمند انتظار

نیروی قدرتمند انتظار
دكتر جو ويتال
بسیاری از انسان‌ها، از وضع موجودشان راضی نیستند و خود را محدود و زندانی حس می‌کنند. در هر وضعیتی که ‌باشید، بدانید که این، واقعیت کنونی شماست. برای این‌که آن‌را تغییر‌دهید، باید اقداماتی انجام دهید. در این زمان است كه «راز» به کمک شما می‌آید.
واقعیت یا زندگی کنونی شما، نتیجه‌ی فکرهای شماست و زمانی تغییرمی‌کند که شما فکرها و احساس‌های خود را دگرگون کنید.
«آن مرد می‌تواند خودش را تغییر ‌دهد و زمانی سرنوشت او دگرگون خواهد شد که هوشیارانه دریچه‌‌های ذهنش را به روی فکرهای نیروبخش بگشاید.» «کریستیان د. فارسون»

لیزا نیکولز
هنگامي‌که می‌خواهید شرایط را عوض کنید، ابتدا باید فکرهای‌تان را تغییر‌دهید. هر زمان که نامه‌ای را‌ به‌انتظار دریافت صورت‌حساب بدهی خود‌ می‌گشایید، آن‌را می‌یابید‌! هربار که بیرون می‌روید، با آن روبه‌رو می‌شوید. زیاد تعجب نکنید، تا وقتی‌که شما به بدهی فکر می‌کنید، بدهی به سراغ‌تان می‌آید. هربار سعی‌می‌کنید از دست طلب‌کاران فرار کنید، هرکجا بروید، آنان به سمت شما هجوم می‌آورند‌ ‌زیرا شما انتظار دارید که آن‌را دریافت کنید! «قانون ‌جذب» همیشه به فکرهای شما توجه می‌کند، چون خود چنین خواسته‌اید.
انتظار هم یک نیروی جاذبه‌ی قوی است‌ زیرا همه‌چیز را به سوی شما می‌کشاند. چنان‌که «باب ‌پراکتر» می‌گوید‌: «آرزوها، شما را به آن‌چه می‌خواهید، مربوط می‌کنند و انتظارها، آن‌ها را به زندگانی شما می‌آورند.»
چیزهایی را که مایل‌اید، طلب كنيد و چیزهایی را که نمی‌خواهید، انتظارش را نکشید.

جیمز ری
بسیاری از مردم به حالت کنوني خود توجه دارند و مي‌گویند: «من این‌طور هستم.» می‌خواهم به آنان بگویم‌ شما این‌گونه نیستید؛ بلکه این‌گونه بودید! فرض کنیم حساب بانکی شما خالی است‌ یا روابط ‌کاری و خانوادگی‌تان به‌هم ریخته یا شرایط جسمانی و تندرستی شما خوب نيست؛ می‌خواهم جسورانه به شما بگویم‌ این شما نیستید که در چنین وضعی به‌سر ‌می‌برید‌ بلکه این پس‌مانده‌ی فکرها و کارهای پیشین شماست که چنین چیزی را برای‌تان به ارث گذاشته است. ما همیشه وارث آخرین وضعیت فکری و عملی گذشته‌ی خود هستیم. پس زندانی وضعیت کنونی خود نباشید. اگر خود را این‌گونه بنگرید و در چهارچوب محدودیت‌های كنوني تعریف کنید، در آینده نیز جز‌ همین نتیجه‌ها، چیزی نصیب‌تان نخواهد شد.
می‌خواهم در مورد فرآیندی صحبت کنم که از معلم بزرگ، «نویل‌ گودارد» در یک سخنرانی تحت عنوان «اصلاح و بازبيني» نقل شده است. این فرآیند، تأثیر زیادی در زندگی من داشته است. «نویل» پیشنهاد می‌کند که‌ در پایان هر روز، پیش از آن‌که به‌ ر‌ختخواب بروید، به‌ وقایعی که در طول روز پشت‌سر ‌گذاشته‌اید، بیندیشید. اگر رویداد یا حالتی را برخلاف میل ‌و خواسته‌ی خود یافتید، آن‌را دوباره در‌ مغز خود به‌طور دلخواه فعال کنید‌ به‌طوری که از هیجان آن به وجد بيايید. تا وقتی‌‌که این وقایع را دوباره در ذهن خود مطابق میل‌تان مي‌سازید، امواج ارسالی پیشین را تصحیح می‌کنید و امواج تازه‌ای را برای روز بعد ارسال می‌کنید. به این‌ترتیب، شما به‌طور ارادی، تصویرهای تازه‌ای برای این فکر ساخته‌اید. به‌یاد داشته باشید که بازسازی تصویرهای ذهنی گذشته، یک مهارت اساسی است و برای این‌کار، هیچ‌وقت دیر نیست پس فرصت را از دست ندهيد.sh.t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar