söndag 20 mars 2011

فیلم اخراجی ها از همان شماره یک باید تحریم می شد

فیلم اخراجی ها از همان شماره یک باید تحریم می شد
این روزها سر و صدای زیادی برخاسته برای تحریم اخراجی های سه به دلیل مسخره کردن جنبش سبز و شهدای آن. اگر کمی دقت کنیم باید بدانیم که اخراجی ها از همان شماره یک باید تحریم می شد.
هشت سال جنگ و بیش از دویست هزار شهید و میلیونها نفر داغدار بهترین جوانان این کشور شدند و در فیلم اخراجی های 1 به این تراژدی  خونبار به صورت مضحکه نگریسته می شد.
هزار و چهارصد سال پیش هفتاد و دو نفر در کشوری دیگر کشته شدند همین هنرمندان که بازیگران این فیلم هستند مردم را وادار به گریه برای آن هفتاد دو نفر می کنند در صورتیکه کشته شدن بیش از دویست هزار جوان ایرانی را به سخره می گرفتند.
امروز زمان آن فرا رسیده که با صدای بلند فریاد بزنیم تک نک جوانان ایران برای ما ارزشمندند و هر کس بخواهد مردم ایران را به سخره بگیرد باید شدیدا مجازات شود.
مجازات این چماقدار مضحک و ملیجکان بازیگر در فیلمهای او هم تحریم مسخره بازی هایی است که به عنوان فیلم به سینمای ایران قالب می کند و با تبلیغات زیاد و 
جنگهای زرگری پرفروش شان می کند
باید هنرمندانی که همگام با مردم هستند حمایت شوند سازندگان فیلم جدایی نادر از سیمین گویا هنرمندانی هستند از جنس مردم و انسانیت که قطره قطره حمایت ما را که با هم دریایی خواهد شد نیاز دارند


1 kommentar:

  1. نه فقط این فیلم را تحریم کنید بلکهکمی صبر کنید تا کپی های ارزان آن تکثیر شود و این کپی ها را بخرید

    SvaraRadera