onsdag 16 mars 2011

تخت جمشد، جایگاه مدیریت عالی با مدیران کوتاه فکر


تصاویر آب گرفتکی تخت جمشید را در اینتر نت دیدم. آه از نهادم بلند شد و با خود گفتم اگر مسئولین تخت جمشید به جای کاسبی به فکر حفظ این اثر بودند این بنا به این روز نمی افتاد.
من محمد حسن خواجه عبداللهی هستم. برای معرفی تخت جمشید کتابچه راهنمای تخت جمشید را چاپ کردم و فیلمی هم از تخت جمشید ساختم که خودم سی دی فیلم و کتابم را در نزدیک تخت جمشید می فروختم.با توجه به قیمت فروش مناسب بود و کار هم با علاقه انجام شده بود وبازدید کننده از خواندن راهنما لذت می برد استقبال خوبی از کتابچه راهنما شد و فروش خوبی داشت که به چاپ ششم هم رسید. شما می توانید تخت جمشید را در گوگل جستجو کنید اولین ویدیویی که نشان می دهد ویدیوی ساخت من است. ولی مسئولین میراث فرهنگی مرودشت، بنیاد پژوهشی پارسه پاسارگاد و میراث فرهنگی فارس به جای حمایت از من سعی در حذف من کردند تا خود راهنما چاپ کنند،بفروشند و کسب و کاری داشته باشند. سرانجام با شکایت میراث فرهنگی و گردشگری فارس و بنیاد پژوهشی پارسه پاسارگاد و به وکالت نورور زاده مرا دادگاهی کرده و مبلغ 150 هزار تومان جریمه شدم. جرم من هم چاپ کتاب غیر مجاز و تکثیر ویدیوی غیر مجاز و ورود غیر قانونی به محوطه تخت جمشید بود.
ویدیو را با مجوز میراث فرهنگی تهیه کرده و با مجوز وزارت ارشاد تکثیر کرده بودم. کتاب هم توسط انتشارات هد هد با مجوز وزارت ارشاد چاپ  شد و مکانی که در آنجا راهنما می فروختم بیرون از تخت جمشید بود که برای توقف در آنجا نیاز به خرید بلیط نبود. افراد زیادی هم درآنجا به کسب مشغول بودند که ازبین همه فقط
من به مجرم شناخته شدم.
به راستی وقتی افراد کوته فکر بر مناسب بزرگ حکمرانی می کنند نباید سرنوشتی بهتر از این را برای کشور پیش بینی نمود





















1 kommentar:

  1. احمق جان شما باید از امور بسیار بزرگتری و از جمله توهین به انسان ایرانی نه الان از سالها قبل آه از نهادت بر میخواست. چون این آب گرفتنی محصول همان توهینی است که به مردم شده

    SvaraRadera