lördag 19 februari 2011

جنایتی دیگر از حزب الله

پشت پرده واردات كاميونهاي قتاله چيني كيست؟
سحام نيوز: بنا به گزارش رسانه ها، رئيس پليس كشور در چندين مصاحبه خود با خبرنگاران، از خودروي چيني با نام «هوو» به عنوان “كاميون قتاله چيني” ياد كرده است، كه اين كاميونها، به رغم نو بودن، به خاطر مشكلات فني از جمله عدم تعادل و ترمز ضعيف آنها، موجب كشته شدن بسياري از شهروندان در جاده هاي كشور شده است.
به گزارش منابع خبري جرس، روز ٢٢ آذر ماه سال جاري، اسماعيل احمدي مقدم در گفتگويي با خبرنگاران به طور روشن از دستهاي قدرتمندي براي واردات اين خودرو ها خبر داد و با اشاره به ورود كاميون «هوو» با نام «فراز» به كشور گفت: “در حالي كه مسووليت نظارت، توليد و واردات در كشور برعهده يك سازمان است، اژدهاي قاتل به جاده‌ها را با نام ديگر وارد كشور مي‌كنند.”
وي اظهار داشت: اين سازمان بايد مستقل شده و “تحت تاثير فشارها” قرار نگيرد.”
احمدي مقدم همچنين در مصاحبه اي ديگر گفته بود كه “نيروي انتظامي در ارتباط با واردات خودروي هوو مظلوم واقع شده است.”
منبع خبري جرس همچنين مي پرسد حال اين سئوال پيش مي آيد كه پشت پرده واردات اين خودرو كه به گفته رئيس پليس “اژدهاي قاتل جاده هاست ” كيست كه نيروي انتظامي و سازمان ها و ارگان هاي ديگر توان برخورد با او را ندارند و پليس در برابر او مظلوم واقع شده است؟
اين منبع مي نويسد “اين فرد كسي نيست جز غلامعلي حداد عادل، فردي كه پدر وي نيز از گارداژ داران قديمي و فعالان عرصه حمل و نقل بوده است. نفوذ حداد عادل تا آن اندازه زياد است كه نه تنها ارگان ها و سازمان ها نتوانسته اند جلوي خودروي قتاله را به كشور بگيرند كه حتي نيروي انتظامي ناچار شده است تا ديگر حق انتقاد از اين خودروها را نداشته باشد”.
خودرويي كه عامل كشتار مردم در جاده هاست، خودرويي كه اژدهاي قاتل جاده هاست با نفوذ و رانت حداد عادل وارد كشور مي شود. حال اين پرسش مطرح مي شود كه آيا خون بيگناهاني كه در جادهاي كشور ريخته ميشود به گردن حداد عادل نيست؟
گفتني است حدادعادل، پدر همسر پسر رهبر جمهوري اسلامي و از خانواده هاي قدرتمند در جمهوري اسلامي مي باشد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar