onsdag 20 april 2011

چرا کسی در دادگاه های بین المللی علیه مسعود رجوی اعلام جرم نمی کند

مسعود رجوی کمپ یا زندان بزرگی در عراق درست کرده به نام اشرف. تعدای از جوانان دیروز به دلخواه خود وارد این کمپ شدند اکنون نمی خواهند در این کمپ باقی بمانند. مسعورد رجوی اجازه خروج آنان را نمی دهد. افرادی که در آنجا هستند باید مانند هر انسان دیگری حق داشته باشند که به سراسر جهان مسافرت کنند ولی مسعود رجوی آنان را اسیر کرده.
آیا بر علیه این فرد نباید در دادگاههای بین المللی اعلام جرم کرد؟
چرا کسی علیه مسعود رجوی به دادگاههای بین المللی شکایت نمی کند.
اسیران اشرف باید مورد مصاحبه آزاد زیر نظر نهادهای بین المللی قرار گیرند و هر کدام که خواستند به راحتی از کمپ خارج شوند
این حق همه آنان است.
از دوستان بالاترین تقاضا می کنم کسانی که توانایی نوشتن پتیشن را دارند یک نامه به نهادهای بین المللی بنویسند و لینک آنرا هم در بالاترین قرار دهند تا ههمگی امضا کنیم و اسیران اشرف را نجات دهیم.


5 kommentarer:

  1. کسانی که از شاهنشاه آریامهر بدلیل برخورد با تروریست های کمونیست و تروریست های اسلامی در دهه های ۱۳۴۰ و۱۳۵۰ پس از ترور دو نخست وزیر و دو بار سوء قصد بجان خود وی انتقاد میکنند بهتر است به برخورد کشورهای ژاپن٬ اروپایی و امریکا با تروریست های کمونیست و تروریست های اسلامی نیز توجه کنند.(در قسمت راست صفحه لینک های زیر به زبانهای دیگرترجمه می شود.)
    ۱- ژاپن- ارتش سرخ ژاپن با «جبهه خلق برای آزادی فلسطین» رابطه‌ای بسیار نزدیک داشت. «ارتش سرخ ژاپن» در داخل ژاپن زیاد فعال نبود ولی در واقع «ارتش سرخ متحد» (رنگو سکیگون) بازوی ارتش سرخ ژاپن در داخل ژاپن بود. هدف ارتش سرخ ژاپن براندازی سلطنت در ژاپن و آغاز یک انقلاب بود.
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D9%88_%D8%B4%DB%8C%DA%AF%D9%86%D9%88%D8%A8%D9%88
    ۲-ایتالیا- بریگاد سرخ یک گروه مارکسیست-لنینیست بودند که در دههٔ ۷۰ و ۸۰ میلادی دست به ترور سیاسی می زدند و مرکز آن‌ها در ایتالیا قرار داشت. مهمترین ترور آن ها، قتل آلدو مورو نخست وزیر سابق ایتالیا در ۱۹۷۸ می باشد.۴
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%AF_%D8%B3%D8%B1%D8%AE
    ۳-آلمان-فراکسیون ارتش سرخ (به آلمانی: Rote Armee Fraktion - RAF) که به صورت مخفف آر.اِی.اف نیز خوانده می‌شود، یکی از خشن‌ترین و شاخص‌ترین گروه‌های چپ‌گرا در آلمان پس از جنگ جهانی دوم بود. آر.اِی.اف در دورهٔ اول حیات خود با نام گروه بادر-ماینهوف نیز شناخته می‌شد. فراکسیون ارتش سرخ در سال ۱۹۷۰ توسط آندریاس بادر (Andreas Baader)، گودرون انسلین (Gudrun Ensslin)، هرست مالر (Horst Mahler), اولریکه ماینهوف (Ulrike Mainhof) و چند نفر دیگر پایه‌گذاری شد و خود را یک گروه چریکی شهری‌ کمونیستی و ضد امپریالیستی توصیف می‌کرد.
    فراکسیون ارتش سرخ از ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۸ فعالیت داشت و عملیات‌های بسیاری را به خصوص در پاییز ۱۹۷۷ انجام داد. آر.اِی.اف مسوول قتل ۳۴ نفر، دستبردهای متعدد به بانک، و انفجارهای متعدد می‌باشد. در سال ۱۹۹۸ آن‌ها انحلال خود را اعلام کردند. در طول این مدت ۲۷ نفر از اعضای گروه در درگیری با پلیس یا به عللی چون خودکشی، اعتصاب غذا و بیماری جان خود را از دست دادند.
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86_%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4_%D8%B3%D8%B1%D8%AE
    ۴-ارتش جمهوری خواه ایرلند
    ۵-گروه جدایی طلب باسک اسپانیا
    گروه های تروریست کمونیست و مسلمان که اختلافشان با شاه و مردم ایران بخاطر ایدیولوژی و عقیده خودشان بود نه آزادی و رفاه مردم ایران٬ زیرا برای همه روشن شده است که اینان دشمن آزادی و رفاه ایران و ایرانی هستند٬ و هیچ اعتقادی به آزادی ندارند.

    SvaraRadera
  2. بابا تو دیگه کی هستی؟ خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. واااااااااااااااای
    باید رجوی رو اعدام کنیم چه چه چه
    ------------------
    ببین داداش من لیاقتت همین احمدی نژاد

    SvaraRadera
  3. اگر ما ایرانیها یاد بگیریم که اولا ندانسته و تحقیق نکرده ابراز عقیده نکنیم و دوم اینکه به عقیده یکدیگر احترام بگذاریم آنوقت میتوانیم ایران را آباد کنیم.دوست من چیزی را که اطلاع نداری میتوانی‌ در موردش نظر ندهی.یکی‌ از سکنه اشرف.

    SvaraRadera
  4. “کسانی که از شاهنشاه آریامهر بدلیل برخورد با تروریست های کمونیست و تروریست های اسلامی در دهه های ۱۳۴۰ و۱۳۵۰ پس از ترور دو نخست وزیر و دو بار سوء قصد بجان خود وی انتقاد میکنند بهتر است به برخورد کشورهای ژاپن٬ اروپایی و امریکا با تروریست های کمونیست و تروریست های اسلامی نیز توجه کنند.(در قسمت راست صفحه لینک های زیر به زبانهای دیگرترجمه می شود.)”
    اگر رژیم شاه یک حکومت دموکراتیک مثل حکومتهای آمریکا و اروپا بود البته مشروعیت مبارزه با ترور را هم داشت منتهی حکومتی که خود با کودتا سر کار آمده و با سرکوب و ساواک خود را حفظ میکند، خود بخود مبارزه مسلحانه را مشروع میکند. این خیلی خنده دار است که شیخ و شاه هر دو خود را با اروپا و آمریکا قیاس میکنند. آیا حکومتهای اروپا و آمریکا با کودتا سر کار آمده اند؟ آیا با سرکوب و ساواک برقرار مانده اند؟ حکومتهای شیخ و شاه اصلا وجودشان نامشروعند چه رسد به اینکه بخواهند ادعای مبارزه با ترور را هم بکنند. محض یاداوری، تنها زمانی ترور را میتوان محکوم کرد که راه های مسالمت آمیز برای بیان مخالفت موجود باشند. وگر نه که حتی امثال موسولینی و هیتلر هم به مخالفینشان انگ تروریست میزدند.

    SvaraRadera
  5. چرا کسی در دادگاه های بین المللی علیه مسعود رجوی اعلام جرم نمی کند
    اتفاقا دوست عزیز عین همین سوال را من از شما دارم. اگر مسعود رجوی تمامی این جنایاتی را که شما میگویید انجام داده چرا دولت ایران هر بار که در دادگاه های بین المللی با این گروه اپوزیسیون مواجه شده بجای آنکه از همین جنایات استفاده کند و حکم محکومیت این سازمان را بگیرد، بر عکس حتی در یکی از دعاوی اش بر علیه این سازمان کمترین موفقیتی نداشته است. خیلی جالب است که دست دولتی از یک سازمان اپوزیسیون تا این حد پر باشد و آنوقت پس از سالها مواجهه در دادگاه با این گروه نهایتا دادگاه استیناف آمریکا به دولت آمریکا حکم کند که باید نام مجاهدین را از لیست تروریستی خارج کند. شاید بهتر باشد شما و کسانی که این جور با دروغ و شایعه فضای آگاهی رسانی را مسموم میکنید پاسخ این سوال را بدهید. برای شروع بدنبال پیشنهاد میکنم که ابتدا به دنبال منبع خبر بگردید و پس از تحقیق در مورد اعتبار خبر این سوال را از ایشان بپرسید.

    SvaraRadera